Nova naročena strešna kritina je končno odstavljena in jaz lahko začnem delati na oglaševanju. Letake sem že pripravila in jih razdelila po trgovini, na spletu pa še nisem nič naredila, ker nisem želela zavajati kupcev s tem, kdaj bo strešna kritina pri nas. Običajno pride dostava takrat, ko napovedo, se je pa že zgodilo, da ni bila, ravno takrat, ko sem naredila kakšen oglas. Tako, da sem se naučila, da raje počakam, da imam vse pripravljeno, potem pa začnem oglaševanje.
Sicer sem vse že pripravila, tako, da samo še objavim. Imela sem namreč veliko časa, da te stvari pripravim in kolikor mi je poznano se mi običajno ravno, ko dobimo dostavo zgodi, da imam drugega dela preveč in tako celotno oglaševanje čaka predolgo, da se začne odvijati. Nekaj časa nazaj sem se navadila, da sem to rešila tako, da vse prej pripravim, potem pa samo zaženem kampanje in pošlje novičnik po elektronski pošti. Tako je strešna kritina vedno pravilno oglaševana in še preden vse, kar je treba pripravim, imamo že kakšnega kupca. Upam, da bo tokrat tudi tako, saj je ta strešna kritina, res lepa. No, vsaj meni. Upam, da sem tudi tokrat zadela pravo izbiro, ker naj bi bil ta stil in barva najbolj iskana ta trenutek.
Res je dobro, da imam podatke, kakšni so trendi in se lahko uravnavam po tem. Brez tega bi lahko naročala na pamet in potem ne bi bilo nič dobrega iz tega. Vseeno mislim, da bi veliko prodali ne pa nujno, da toliko kot sedaj. Lahko bi se dogajalo, da bi več zaloge pristalo v outletu. Ampak na srečo se ne, ker imam zelo dobro narejen sistem in za zdaj je videti, kot da deluje. Kar pomeni, da je strešna kritina vedno dobro izbrana in posledično dobro prodana, kar je vse, kar moje delo pravzaprav zahteva.