Anina pot

je odlična kombinacija sproščene hoje po ravnem in hribovitem terenu s številnimi naravnimi in kulturnimi znamenitostmi.

Iz centra Dobrne vodi pot po cesti mimo vile Ružičke proti Hudičevemu grabnu, mimo graščine Gutenek (bivše pivovarne) do »kneippovega« korita s kristalno čisto vodo, ki izvira izpod skale. Od jame Bierkeller – Ledenice in slapa Drenovec se strmo vzpenjate ob slapovih hudourniškega potočka Drenovec do jase, primerne za piknik. Po travnati cesti prispete do domačije Marovšek, kjer vam bodo na vašo željo pokazali staro kovačnico in manjšo zbirko starin. Pri odcepu zavijete levo navzdol proti Šumejevi domačiji, kjer si lahko ogledate črno kuhinjo. Po gozdni poti se pot nadaljuje okoli hriba v zaselek Zavrh. Na razpotju zavijete desno in po cesti nadaljujete pot do naslednjega križišča, kjer zavijete levo. Lahko pa na tem razpotju zavijete tudi desno in se po vinski turistični cesti sprehodite do bližnjih vinogradov. Na desni strani se odpre pogled na Flisov križ. Ko se spustite po cesti navzdol, na desni strani zagledate hišo, kjer je doma zeliščarka Vida. Pot se spušča po asfaltni cesti levo do kmetije Blažič. Ogleda vredni so čebeljnjak, kozolec ter vinska klet. Na razpotju je na desni strani Švabova domačija, in na njej na novo pozidana kapela. Nato zavijete desno in nadaljujete pot po makedamski cesti proti farmi nojev. Sledi še travnata pot proti cerkvi svetega Miklavža. Tu je še zadnji vzpon po panoramski poti, kjer se na vrhu pred vami razprostre enkraten razgled na Dobrno z njeno okolico.